Zoekmachine OptimalisatieOnze kerncompetentie is het leveren van zoekmachine optimalisatie aan de klant. Dit is waar we goed in zijn en waar we ons onderscheiden van de concurrenten. Zoekmachine optimalisatie is een enerzijds kennisintensieve en anderzijds een arbeidsintensieve dienst. Het is anno nu een nieuw ambacht dat als hoeksteen een belangrijk verschil kan maken in het succes op de markt.

Zoekmachine optimalisatie is gebaseerd op het maximaliseren van de vindbaarheid van een website in de 'organische' zoekresultaten van de zoekmachine. De organische zoekresultaten zijn de zoekresultaten waar geen betaling aan de zoekmachine tegenover staat. Vanwege de complexiteit van de activiteit zijn bedrijven genoodzaakt zich te focussen op een beperkt aantal zoekwoorden die de juiste boodschap overbrengen. Toch is deze focus in de meeste gevallen door de grote concurrentie niet voldoende. Er moet extra geïnvesteerd worden in tijd en kunde van experts.

TrafficVision heeft zich gespecialiseerd in de factoren die belangrijk zijn bij de positionering in de organische zoekresultaten. Deze factoren (>100) vormen het kwaliteitsbeginsel van het Google algoritme. Hoofdzakelijk kunnen twee dimensies onderscheiden worden die deze factoren omvatten:

  • De interne samenhang en prioriteit van zoekwoorden in de content
  • De externe waardering van belangrijkheid van deze content

TrafficVision zal bij de levering van zoekmachine optimalisatie vanuit deze twee dimensies redeneren. Hierbij weten wij dat een doelgerichte gezamenlijke aanpak met de klant de basis zal vormen voor een succesvol afgedwongen resultaat.