Onder 'conversie' verstaan wij een specifieke actie die de bezoeker van uw website of landingspagina moet uitvoeren, zoals:

  • een product kopen
  • een offerte aanvragen
  • registreren voor nieuwsbrief
  • website aanbevelen aan een vriend
  • telefoonnummer bellen
  • chatten met medewerker
  • en meer

Meten is weten

Veel bedrijven denken te weten wat de behoefte is van hun klanten. Meestal is het ´gissen en hopen´. Voor de bestaande klanten klopt dat giswerk meestal wel. Op de meeste websites haken meer dan 90% van de bezoekers af en bestelt niets op uw website. Wij onderzoeken op uw website waarom die mensen afhaken. Door gecontroleerde tests uit te voeren op uw website kunnen wij stap voor stap steeds mensen bieden wat zij zoeken.
En daardoor zal de conversie aantoonbaar omhoog gaan.

Usabilty

Denkt u dat de opbouw van uw website logisch is voor uw bezoekers? En past die opbouw wel uw doelgroep? Belangrijke vragen waarop m90% van de bedrijven geen antwoord heeft. Wij maken het voor u inzichtelijk. Met aantoonbaar beter resultaat.