Diensten

De diensten die TrafficVision.nl kan leveren

Wilt u een website laten maken? Hebt u geen idee hoe die er uit moet zien? Wij hebben al honderden websites gemaakt! En hebt u wel ideeën over de functionaliteit, dus wat de website moet kunnen? Wij vertalen uw wensen in een website. Wij kunnen immers putten uit een portfolio van ruim 450 websites die wij in de afgelopen jaren gemaakt hebben. Deze websites zijn zeer divers ten aanzien van:

  • omvang (van klein tot groot),
  • webdesign,
  • functionaliteit (wat de website kan) en
  • het business model achter de website.

Lees meer...

Uw website moet interessant zijn voor uw bezoekers. Met duidelijke teksten, afbeeldingen en video's begrijpt uw bezoekers voor welke producten en diensten hij/zij bij uw bedrijf terecht kan.

Uw website moet daarnaast ook interessant zijn voor de zoekmachines. Daarbij zijn volgende factoren van belang:

  • Content
  • Html
  • Architectuur
  • Links
  • Social media
  • Vertrouwen en autoriteit
  • Google regels niet overtreden

Lees meer...

Onder 'conversie' verstaan wij een specifieke actie die de bezoeker van uw website of landingspagina moet uitvoeren, zoals:

  • een product kopen
  • een offerte aanvragen
  • registreren voor nieuwsbrief
  • website aanbevelen aan een vriend
  • telefoonnummer bellen
  • chatten met medewerker
  • en meer

Lees meer...

Uw website staat nooit geheel op zichzelf op het internet. Uw website kan immers niet alle informatie bevatten die er over uw product of dienst te vinden is. Meestal wilt u dat ook niet, omdat u zich duidelijk wilt onderscheiden van uw concurrenten. Voor producten die aanverwant aan uw bedrijf zijn gaat u soms samenwerkingsverbanden aan concurrenten. Deze doorverwijzing kan heel zinvol zijn voor uw bezoekers. Deze doorverwijzing is een vorm van goede Linkbuilding.

Goede Linkbuilding

De zoekmachines letten daarbij op aspecten zoals:

  • 'freshness'
  • 'global popularity'
  • 'local popularity'
  • 'topic-popularity'
  • 'social sharing'
  • en meer

Lees meer...

U bent op zoek naar professionals die uw site verbeteren, zodat uw website beter gaat presteren. Daarvoor kan u de experts van Trafficvision inhuren. Deze experts voeren de door u gewenste werkzaamheden uit binnen de afgesproken tijdslijnen. Een deel van die werkzaamheden zal bij u op kantoor of werkplek plaatsvinden. een groot gedeelte zal elders plaatsvinden. Onze experts hebben veelal meerdere opdrachten tegelijkertijd. Uiteraard is de kwaliteit gewaarborgd en u profiteert van alle kennis die onze professionals opdoen bij andere opdrachtgevers. 

Lees meer...

Naast het leveren van zoekmachine optimalisatie in de organische zoekresultaten, biedt TrafficVision ook een ondersteunende dienst voor de inrichting van de advertentie campagne van de belangrijkste zoekmachine van Nederland Google: Google Adwords.

Het voordeel van een ondersteunende Google Adwords campagne is dat potentiële bezoekers vanuit het gehele spectrum op de zoekmachine website benaderd kunnen worden.

Lees meer...

Bent u beheerder van een website? En hebt u wel bezoekers maar wordt er bijna geen product gekocht? Of vragen uw bezoekers bijna geen offerte aan?

Waarschijnlijk bent u daarover verbaasd. U heb immers veel moeite gedaan om uw website zo mooi mogelijk te maken voor uw bezoekers. Met Google Analytics kan u inzcht krijgen waarom bezoekers afhaken.

De meeste websitebeheerders gebruiken Google Analytics echter totaal verkeerd. Wilt u echt inzicht? Volg dan een cursus Google Analytics. U kan kiezen uit de volgende cursussen en trainingen:

Wij krijgen veel vragen over de online cursus. Het werkt als volgt: De online cursus bestaat uit 10 modules. U krijgt elke week een nieuwe module toegestuurd. U volgt de cursus in uw eigen tijd, op uw eigen gemak, met uw eigen website-statistieken als bron voor uw berekeningen. Antwoorden bij alle vragen stuur u naar onze online docenten ter controle. Binnen 24 uren hebt u antwoord op al uw vragen. Dat ervaren onze klanten als zeer handig en prettig.

En komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk. Op werkdagen van 09 uur tot 's avonds tot 21 uur.

Zijn onze telefoonlijnen beziet? Probeer het gerust op een later tijdstip nog eens.
Of mail uw telefoonnummer naar onze medewerkers via onze contactpagina. Dan nemen wij contact op met U!

* tot maximaal 4 personen per training

** genoemde prijzen zijn exclusief BTW

Tijdens de cursus Google Analytics basis komen volgende onderdelen ´s ochtends aan bod:

  • Introductie
    • Wat zijn website statistieken?
  • Starten met Google Analytics
    • Hoe Google Analytics werkt
    • Accounts, profielen, en gebruikers
    • Navigeren in Google Analytics
    • Basis meetgegevens
    • De belangrijkste onderdelen van Google Analytics rapporten
  • Bezoekers bronnen
    • Directe bronnen, referring bronnen, and organic search
    • Reclame Campagnes
    • AdWords campagnes

´s Middag komen volgende onderdelen aanbod:

  • Inhoud
    • Pagina's and Landing Pagina's
    • Interactie met bezoekers en AdSense
    • Website bezoek
  • Bezoeker
    • Unieke bezoeker
    • Geografische herkomst en taal informatie
    • Technische rapporten
    • Benchmarking
  • Doelen & Ecommerce
    • Doelen stellen
    • Doelrapporten opstellen
    • Ecommerce tracking
  • Inzichten en ´the Big Picture´
    • Samenvatting van Google Analytics rapporten en mogelijkheden
    • Waardevolle informatie vinden
    • Betrek uw organisatie
    • Het creëren van een cultuur waarbij ´data´ de basis vormen
    • Bronnen

De Gevorderden cursus wordt gevolgd door iedereen die de basis cursus met goed gevolg heeft gevolgd.

Belangrijkste onderdelen voor de Gevorderden cursus zijn:

  • Introductie
    • Wat moet een goede websitestatistieken analist echt weten?
  • Best Practices: Schone Data
    • Profielen en filters
    • Filtering internal traffic
    • Sampling
    • Cookies and cookie verwijderen
    • Multiple domeinen en subdomeinen
  • Analytics Intelligence
    • Automatische Intelligence Alerts
  • Geavanceerde Segmenten
    • Geavanceerde segmenten
    • Bedrijfsspecifieke segmenten maken
  • Best Practices: Adverteren en Marketing
    • Search engine optimization
    • AdWords adverteren
    • Campaign attribution
    • Campaign tagging

Tijdens de cursus Online Analytics cursus komen de belangrijkste onderdelen van de basis cursus en de gevorderden cursus aan bod:

  • 1. Introductie
    • Wat zijn website statistieken?
  • 2. Starten met Google Analytics
    • Hoe Google Analytics werkt
    • Accounts, profielen, en gebruikers
    • Navigeren in Google Analytics
    • Basis meetgegevens
    • De belangrijkste onderdelen van Google Analytics rapporten
  • 3. Bezoekers bronnen
    • Directe bronnen, referring bronnen, and organic search
    • Reclame Campagnes
    • AdWords campagnes
  • 4. Inhoud
    • Pagina's and Landing Pagina's
    • Interactie met bezoekers en AdSense
    • Website bezoek
  • 5. Bezoekers
    • Unieke bezoeker
    • Geografische herkomst en taal informatie
    • Technische rapporten
    • Benchmarking
  • 6. Doelen & Ecommerce
    • Doelen stellen
    • Doelrapporten opstellen
    • Ecommerce tracking
  • 7. Inzichten en ´the Big Picture´
    • Samenvatting van Google Analytics rapporten en mogelijkheden
    • Waardevolle informatie vinden
    • Betrek uw organisatie
    • Het creëren van een cultuur waarbij ´data´ de basis vormen
    • Bronnen
  • 8. Best Practices: Schone Data
    • Profielen en filters
    • Filtering internal traffic
    • Sampling
    • Cookies and cookie verwijderen
    • Multiple domeinen en subdomeinen

 

  • 9. Analytics Intelligence
    • Automatische Intelligence Alerts

 

  • 10 Geavanceerde Segmenten
    • Geavanceerde segmenten
    • Bedrijfsspecifieke segmenten maken